کد مطلب: 56763
 
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:
براندازی نظام قصد فتنه گران در انتخابات 88 بود/ تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: در جریان فتنه 88، قصد فتنه گران بر اندازی نظام بوده و انتخابات بهانه ای بیش نبود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۷
 
علیرضا کیخا در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: در فتنه ۸۸ هدف اصلی فتنه گران براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم بود.
وی ادامه داد: در جریان انتخابات سال 88 فتنه گران با ادعای دروغین تقلب باعث تشویش اذهان عمومی شدند و تظاهرات و تجمعات مختلفی را ایجاد کردند و باعث کشته شدن تعدادی از جوانان شدند اما پس از 13 آبان این افراد شعار «انتخابات بهانه است-اصل نظام نشانه است» را سر دادند و مردم فهمیدند که این افراد قصدشان چیست.
مسئول بسیج دانشجویی استان با طرح این سؤال که آیا دعوای سال ۸۸ بین دو نفر بود،گفت: عده‌ای ابتدا فکر کردند واقعا تقلب صورت گرفته، چون افراد بزرگی به آنان گفته بودند تقلب شده اما با گذشت زمان مردم متوجه شدند این ادعا دروغی بیش نبود.
وی تصریح کرد: در سال 88 دعوا بر سر انتخابات نبود، کسانی که امروز با ورق خوردن صفحات فتنه احساس درد می کنند همان کسانی هستند که با ورق خوردن صفحات انقلاب اسلامی مانند ماجرای عملیات کربلای 4 که در سالروز آن قرار داریم احساس درد می کنند.
کیخا ادامه داد: فتنه‌گران در ماجرای فتنه 88 با غبارآلود کردن فضای جامعه مردم را دچار اشتباه کرده بودند و به فرموده رهبر معظم انقلاب کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند، تقلب اسم رمز و بهانه‌ای برای کودتای مخملین بود که توسط پیاده نظام دشمن در کشور مطرح شد و دشمنان نیز با تمام توان به صحنه آمدند.
وی گفت: تاریخ را باید بازخوانی کرد و برای همگان وقایع فتنه 88بازگو شود تا این واقعه در تاریخ ماندگار شود، همانطور که افرادی برای عاشورا و انقلاب می خواستند که تاریخ از یادها برود برای حماسه 9دی نیز به دنبال همین هدف هستند.
به گفته مسئول بسیج دانشجویی استان، در جنگ تحمیلی وقایعی برای اولین بار به وقوع پیوست که از نمونه های آنها می توان به 60بار بمباران شهرهای اندیمشک و سوسنگرد اشاره کرد که از کودک و زن و پیر هیچ کس در این شهرها زنده نماند اما این واقعه در کتابی به مثل گینس ثبت نشد، در این کتار اولین هایی به مثل 5دقیقه زیر آب ماندن بدون داشتن اکسیژن ثبت می شود اما اولین های تاریج جنگ ایران ثبت نشد، همه وظیفه داریم تاریخ را بازخوانی و برای همگان بازگو کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark