کد مطلب: 57294
 
امام جمعه موقت زاهدان:
دشمن همیشه دنبال خفت ملت ایران است/ وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی عامل ترس غرب
امام جمعه موقت زاهدان گفت: در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همیشه به دنبال خفت ملت ایران بوده است.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس، افزود: از مهلتی که ایران به طرق مقابل و کشورهای اروپایی در مورد برجام داده، تنها دوروز باقی مانده است، ایستادگی دولتمردان و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران که با قاطعیت مقابل زیاده خواهی اروپا ایستاده‌اند، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: بعد از انتصاب مقام معظم رهبری (مدظله) به عنوان رهبر،وجود ایشان تاکنون باعث شده تا غرب همیشه در حال ترس و اضطراب باشند.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با چند کشور مختلف که منجر به تعهدی چند جانبه به نام برجام شد، خاطر نشان کرد: این کشورهای طرف مذاکره، هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود اما مذاکرات انجام شده منجر به یکسری تعهدات چند جانبه در بین این کشور ها شد که به عنوان برجام نام گذاری شد.

وی بیان کرد: یکی از طرف های این تعهد چند جانبه آمریکا است که برجام را پاره و از برجام به صورت یک جانبه خارج شد، کشورهای باقیمانده در قالب این تعهد پس از خروج آمریکا، زمان برای پابرجا مانده در تعهدات خود را در خواست کردند تا با کشورهای دیگر به گفت و گو پرداخته و صادرات و واردات ایران اسلامی روان شود.

عزیزی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند که نباید به اروپا اعتماد کرد اما میتوان مذاکراتی با کشورهای اروپایی داشت، همه دیدند که غرب نیز با آنکه رهبر از قبل هم تذکر داده بودند، به وعده خود عمل نکرد.

وی تاکید کرد: در قالب برجام، آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یک بازی سیاسی را آغار کردند، ملت ایران اسلامی هیچ گاه از شرف و عزت خود پایین نمی آیند و به کشورهای اروپایی و غربی اعتماد نخواهند کرد.

امام جمعه موقت زاهدان اضافه کرد: دشمن همیشه به دنبال خفت ملت ایران بوده است،مسئولان باید شبانه روز برای افزایش عزت ملت و کشورمان تلاش کنند، مردم کشورمان همانطور که دفاع مقدس را پشت سر گذاشته،برجام را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark