کد مطلب: 42190
 
نجات 200 زائر پیاده از مرگ حتمی
200 تن از عاشقان ائمه اطهار(ع) كه با پای پیاده عازم مشهد بودند به علت مسمومیت با گاز منواكسید كربن در یك قدمی مرگ قرار گرفتند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
نجات 200 زائر پیاده از مرگ حتمی
 
به گزارش زاهدانه به نقل از سایت پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام پایانی دهه صفر و شهادت امام رضا(ع) عاشقان دلسوخته به صورت كاروان های پیاده به سمت مشهدالرضا حركت می كنند تا درمراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) در مشهد باشند.
 
سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: پلیس خراسان رضوی برای تامین امنیت این عزیزان طرح های ویژه ای را به اجرا گذاشته و در این راستا ماموران انتظامی شهرستان نیشابور ساعت 23:30 شب بیست وششم آذرماه با سركشی از مكان های استقرار و استراحت كاروان های پیاده اقدام موثری در پیشگیری از یك حادثه انجام دادند.
 
وی گفت: تیم های گشتی پلیس نیشابور كه با هدایت مستقیم از سوی سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی این شهرستان انجام وظیفه می كردند با حضور در مسجد چهارده معصوم (ع) بخش زبرخان كه محل استراحت كاروان پیاده از روستای انداده و زرقان شهرستان جوین، متوجه صدای ناله یك زن درحال استراحت شدند.
 
در این لحظه موضوع با حساسیت بررسی كه در نتیجه مشخص شد به علت سهل انگاری در نصب بخاری، لوله از مسیر خروج دود خارج شده و گازسمی در مكان منتشر شده است.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: بلافاصله هماهنگی های لازم با مركز فوریت های پزشكی 110و نیروهای امدادی به عمل آمد و اعضای كاروان پیاده كه دچار مسمومیت شده بودند از محل استراحت خارج شدند. 75 تن از سوگواران كاروان پیاده به بیمارستان های حكیم و 22 بهمن نیشابور اعزام و خوشبخانه با اقدام سریع حال همگی آنها رضایت بخش می باشد.
 
سرتیپ بهمن امیری مقدم از اقدام هوشمندانه و احساس وظیفه شناسی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور و رئیس كلانتری خروین این شهرستان تشكر و قدردانی كرد.
 
وی گفت: اعضای این كاروان پیاده برای برپایی مراسم سوگواری میلیونی روزهای آخر سفر به سوی مشهد روانه شده اند.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark