کد مطلب: 42000
 
تجمع بزرگ مردم ولایتمدار زاهدان به مناسبت گرامیداشت 9 دی
رئیس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان از تجمع بزرگ مردم ولایتمدار زاهدان به مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه 9 دی در مسجد جامع زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۸
 
حجت الاسلام عباس دانشی
حجت الاسلام عباس دانشی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه 9 دی از روز شنبه 6 دی ماه تا 13 دی ماه بیش از 7 برنامه محوری و شاخص در مراکز علمی حوزه ها و دانشگاه های زاهدان و دیگر شهرستان های استان برگزار می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه ها در روز 9 دی تجمع بزرگ مردم در مسجد جامع زاهدان در همایش روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" است که اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی ، علما و نخبگان با حضور گسترده خود در این تجمع عزت، عظمت و اقتدار اسلام و انقلاب و ولایتمداری خویش را به رخ منافقین و جهانیان می کشند.

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حمید حسینی روحانی مورخ و پژوهشگر انقلاب و همچنین از یاران حضرت امام خمینی (ره ) برگزار می شود.

رئیس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع حماسه 9 دی در حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان خبر داد و افزود : همایش با شکوه " بصیرت ، وحدت ، ولایت " با حضور علما و اندیشمندان اهل تشیع و تسنن در روز 13 دی در محل سالن نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام دانشی بیان کرد: نشست علمی بانوان با عنوان " جامعه بصیر " ، اجتماع پرشور مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) در مسجد المهدی (عج) در مورخ 11 دی ، گردهمایی فرهنگیان استان با موضوع " ولایت فقیه " در سالن آموزش و پرورش استان و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی ، هنری " بصیرت " با موضوعات ( بصیرت و ولایت و انقلاب اسلامی ، بصیرت و حماسه 9 دی ، بصیرت و فقه ) از پنجم تا نهم  دی ماه در شهرستان زابل از دیگر برنامه های حماسه 9 دی خواهد بود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark