کد مطلب: 57590
 
برخورد با متخلفین توزیع گاز مایع در زاهدان/ صف های طولانی در شان مردم صبور استان نیست
دادستان زاهدان در بازدید از روند توزیع گاز مایع در این شهرستان از برخورد با متخلفین در این زمینه خبرداد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
 
حجت الاسلام علی موحدی راد با حضور در جایگاه توزیع گاز مایع در منطقه زیباشهر زاهدان از روند توزیع گازبازدید کرده و در حاشیه این بازدید به خبرنگار زاهدنیوز گفت: با توجه به اینکه شرکت الیاس گاز نتوانسته گاز مایع مورد نیاز را تامین کند متاسفانه امروز شاهد این هستیم که مشترکین این شرکت نیز به مشتریان شرکت پرسی ایران گاز اضافه شده و باعث ایجاد صف های طولانی شده است.

دادستان زاهدان ادامه داد: دلیل بعدی این افزایش صف ها، فروش غیرقانونی گاز توسط خودروهای توزیع کننده است که به دکه ها و مغازه های فروش آزاد کپسول را با قیمت بالاتری می فروشند و در این رابطه امروز دستور جمع آوری همه دکه های فروش کپسول آزاد را صادر کردیم و همه باید از سطح شهر جمع آوری شود.

وی افزود: همچنین در تخلف دیگری گاز مایع را به مغازه ها و مکانیک هایی که خودروها را گازسوز می کنند می فروشند که این نیزتخلف است و درصورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد و از فرمانده سپاه ناحیه زاهدان درخواست کردیم که یک بسیجی همراه هرماشین توزیع باشد تا تخلفی صورت نگیرد و گاز به درستی به دست مصرف کننده اصلی یعنی مردم برسد.

موحدی راد با اشاره به اینکه تفاوت قیمت بین گاز و بنزین باعث استفاده بیشتر در خودروها شده است بیان کرد: گاز بجای سوخت خودروها نیز استفاده زیادی در شهرستان دارد که این خود باعث ایجاد صف های طولانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچ عنوان این روند توزیع را قبول نداریم و درواقع اینگونه توزیع کردن گاز در شان مردم صبور این استان نیست و باید گاز درِخانه مردم توزیع شود اما با توجه به مشکلات به وجود آمده این روند توزیع موقتی خواهد بود.

موحدی راد درپایان با اشاره به برخورد با متخلفین گفت: درصورتی که هرکدام از شرکت های توزیع قصور و تخلفی در امر توزیع گاز داشته باشند با آنها برخورد سختی خواهدشد.

شه بخش نیز در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: شرکت الیاس گاز خصوصی است و در حال حاضر با مشکل تامین گاز مواجه است و گازسوزکردن خودروها و استفاده گاز برای گرم کردن منزل، باعث استفاده بی رویه گاز مایع و درنهایت افزایش طول صف ها شده است.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز با اشاره به اینکه 4 نقطه برای توزیع گاز در شهر زاهدان درنظرگرفته شده است، افزود: این شرکت بالغ بر یکصدهزار مشترک دارد و درواقع این روند توزیع موقتی است چراکه باید گاز درب منزل توزیع شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark