کد مطلب: 38366
 
استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار جدید دلگان را معرفی کرد
استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دلگان گفت: امسال 320 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی به شهرستان دلگان اختصاص یافته است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار جدید دلگان را معرفی کرد
 
به گزارش زاهدانه ، 'علی اوسط هاشمی' روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید دلگان با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: مجموع اعتبار سال گذشته شهرستان دلگان 45 میلیارد ریال بوده که امسال این اعتبار با رشد هفت برابری به 320 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی گفت: همچنین به دلیل شرایط مطلوب کشاورزی در شهرستان دلگان سه هزار و 500 هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان مجهز به آبیاری تحت فشار خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه بالای تولید خرما در استان تاکید کرد: امسال در کنار خرید تضمینی گندم خرید تضمینی خرما نیز آغاز می شود.

هاشمی گفت: شهرستان های تازه تاسیس استان به لحاظ اعتبار بیشتر مورد تاکیدند زیرا این مناطق غیربرخوردار نیازمند توجه بیشتری هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فعال سازی خط هوایی در استان گفت: با توجه به گستردگی سیستان و بلوچستان مجوز پرواز شرکت هواپیمایی تفتان ایر در استان گرفته شده که به زودی سه پرواز به پروازهای استان افزوده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم ' هوشنگ بامری' به عنوان فرماندار جدید دلگان معرفی و از زحمات 'رضا مشکی' فرماندار سابق تقدیر شد.

هوشنگ بامری متولد 1354 و دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران است و 9 سال و 8 ماه شهردار گلمورتی مرکز شهرستان دلگان و یک سال و شش ماه سابقه بخشدار مرکزی دلگان را در پرونده خود دارد.



'هوشنگ بامری' دومین فرماندار شهرستان دلگان است.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان واقع در 140 کیلومتری شهرستان ایرانشهر و 475 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان دارای 65 هزار نفر جمعیت است.

دلگان از دیماه سال 1387 از شهرستان ایرانشهر جدا شد و به شهرستان مستقل ارتقا یافت و تاکنون رضا مشکی فرماندار این شهرستان بوده است.
Share/Save/Bookmark