کد مطلب: 48383
 
آخرین جزئیات ربوده شدن کارمند راه و شهرسازی در زاهدان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: از همان لحظه وقوع این حادثه در محل مورد نظر مستقر شده ایم و در حال پاکسازی، پیگیری و تعقیب پرونده مذکور هستیم.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
 
به گزارش زاهدانه، هرازگاهی خبرهایی مبنی بر گروگانگیری مسلحانه از گوشه و کنار این شهرستان به گوش می رسد و اینبار نیز یکی دیگر از شهروندان زاهدانی بنام «محمد امین. الف» که از کارکنان اداره راه و شهرسازی این خطه از کشور بوده است در حین انجام وظیفه توسط افراد ناشناس و مسلح ربوده شد.
گفتنی است که این فرد در حال تخلیه قیر به منظور انجام عملیات راه سازی روکش آسفالت در منطقه «روتک» از توابع شهرستان زاهدان بوده است در مسیر برگشت مورد حمله افراد مسلح قرار می گیرد.

در این زمینه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: از همان لحظه وقوع این حادثه در محل مورد نظر مستقر شده ایم و در حال پاکسازی، پیگیری و تعقیب پرونده مذکور هستیم.
سرهنگ غلامرضا جعفری با اشاره به اینکه هنوز اطلاع دقیقی از اینکه چه افرادی اقدام به این گروگانگیری کرده اند در دست نیست، بیان داشت: رده تخصصی رده آگاهی است که می تواند در این خصوص اظهار نظر کند.
این مسئول در همین رابطه تصریح کرد: مامورین انتظامی زاهدان از شب گذشته تا کنون جهت پیگیری موضوع در منطقه حضور دارند و در حال حاضر 2 مظنون دستگیر شده اند.
وی گفت در این راستا اهم نیروهای بسیجی، بومیان منطقه، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی به صورت منسجم پای کار آمده اند تا به نتیجه مطلوبی دست یابیم.
سرهنگ جعفری افزود: این حادثه حد فاصل 145 کیلومتری شهرستان زاهدان و در نزدیکی منطقه چاه احمد شهرستان خاش رخ داده است.
وی در پایان گفت: عملیات های لازم برای دستگیری و شناسایی گروگانگیرها همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark