کد مطلب: 64
 
پیکر مطهر دادستان زابل تشییع شد
دستگاه قضایی در راه اجرای عدالت قاطعانه ایستاده است‌
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان/
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه قضایی در راه اجرای عدالت قاطعانه ایستاده و دادستان زابل نماد بارز این ادعا است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۹

به گزارش زاهدانه ،  ساعتی پیش پیکر مطهر دادستان زابل با حضور جمعی از مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم تشییع دو پیکر شهید حادثه ترور زابل در مصلای المهدی زابل اظهار داشت: دادستان زابل مردی سختکوش بود، وی همیشه دنبال امنیت در منطقه سیستان بود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهید جان پاکش را برای تامین امنیت این منطقه اهدا کرد، کسانی که برای تامین منافع آمریکا برای ایجاد ناامنی در این استان نقشه می‌کشند و سیاست‌های استکبار جهانی را در این استان اجرایی می‌کنند به سزایی اعمال خود می‌رسند.

این مسئول اضافه کرد: خون مرزداران، نظامیان همه نیروهای مسلح به هم آمیخته است، ما تا پای جان ایستاده‌ایم،دادستان زابل نمونه‌ای بر این ادعا است که در راه اجرای عدالت به مقام شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: خون شهیدان امنیت را برای سیستان و بلوچستان آورده است.

حمیدی گفت: این شهید، شهید عدالت است و در راهی به شهادت رسید که امیرالمومنین (ع) به شهادت رسید، وی در اجرای عدالت کوتاهی نمی‌کرد.

مقارن ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه روز جاری، موسی نوری قلعه‌نو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه راننده به هویت مهدی مرعی عازم محل کارشان بودند که رو به روی بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی واقع و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark