کد مطلب: 41875
 
زیارت امام حسین (ع) برکات فراوانی دارد
نماینده ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: زیارت یعنی توجه به مقام معصوم(ع) و زیارت اباعبدالله حسین (ع) دارای برکات فراوانی است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۱
پورذهبی نماینده ولی فقیه در دانشگاه سیستان وبلوچستان
 
پورذهبی نماینده ولی فقیه در دانشگاه سیستان وبلوچستان
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز(22آذر) درمراسم اربعین امام حسین(ع) درمدرسه پسرانه معارف زاهدان به خبرنگار زاهدانه گفت: در درجه اول خداوند انسان را بسیار دوست دارد و پس ازخداوند اهل بیت (ع) وپدر و مادر دوستداران واقعی انسان هستند پس همانگونه ستایش خداوند واجب است احترام گذاشتن به پدر و مادر نیز واجب است .

وی با اشاره به حدیث امام باقر(ع)که می فرمودند به شیعیان امر کنید که قبر امام حسین (ع) را زیارت کنند اظهار داشت: اهل بیت(ع) به زیارت امام حسین(ع) و ادای احترام به آن حضرت تاکید فراوانی کرده اند.

وی افزود : زیارت اباعبدالله حسین آثار و برکات بسیاری از جمله زیاد شدن رزق و روزی، افزایش طول عمر و همچنین سبب دفع بلاها و بدی ها می شود و در روایات بسیاری به این مسائل اشاره شده است.

وی با اشاره به داستان اویس قرنی که از مادر خود شرفیاب شدن در محضر رسول خدا(ص) را خواسته بود افزود: جوانان معارفی باید احترام به پدر و مادر خود داشته باشند و درس از اویس قرنی بگیرند تا الگو و سرمشقی برای دیگر جوانان باشند.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark