کد مطلب: 38617
 
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در زاهدان برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان همزمان با 20 استان کشور در زاهدان برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
 
حجت الاسلام عباس دانشی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، بهره مندی اقشار علاقه مند به سینما بویژه کودکان و نوجوانان و با هدف شناخت بیشتر مولفه های ذاتی سینمای کودکان و نوجوانان مبتنی بر ارزش های بومی و تعلیم و تربیت دینی برگزار می شود.

وی گفت: ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان برای ساخت و تولید فیلم‌های کوتاه، بروز خلاقیت های فردی و توجه به استعدادهای درخشان در خلال این رویداد فرهنگی در دستور کار این جشنواره قرار دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان برای ساخت و تولید فیلم‌های کوتاه، بروز خلاقیت های فردی و توجه به استعدادهای درخشان در خلال این رویداد فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

دانشی گفت: 9 فیلم جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در سه سانس با هدف تشویق نسل جوان و نوجوانان از 14 تا 17 مهر در تالار اشراق زاهدان به صورت رایگان اکران خواهد شد.

پایان پیام/
Share/Save/Bookmark