کد مطلب: 57282
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
مردم کشور ایران به دنیال اجرای عدالت هستند
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم به دنبال اجرای عدالت و برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان و دانه درشت های اقتصادی هستند.
تاریخ انتشار : جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان، افزود: اجرای عدالت، جلوگیری از تبعیض و مبارزه با مفاسد در بین افرادی که در کسوت قضاء، دستگاه های اجرایی و عموم مردم، از انتظارات به حق عموم مردم است.

وی با اشاره به اتفاقات سیاسی که در دفته اخیر رخ داده، ادامه داد: دو رویداد مهم در هفته های اخیر شامل دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب و دیگری سرنگونی پهباد آمریکایی متجاوز به حریم ایران در کشور شاهد بودیم که هر دو این دو واقعه که نشان از فرهنگ مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت مردم و رهبر حکیم انقلاب اسلامی است، باعث عزت، افتخار و سربلندی بیش از پیش کشور و مردم ایران در سطح منطقه و بین الملل شد.

به گفته وی، مقاومت کلیدواژه ای است که در فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب بارها مورد تاکید قرار گرفته و این مقاومت ادامه مسیر مکتب امام راحل(ره)، اسلام و قرآن است.

محامی با بیان اینکه ملت ایران با توکل بر خدا و مقاومت در راه خدا توانسته‌اند پیروزی‌ها زیادی را در 4دهه اخیر کسب کنند، گفت: اگر روزی شاهد شهادت جمعی از هم وطنان خود بر اثر حمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمای مسافربری بودیم امروز اما هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته آنها توسط رزمندگان اسلام ساقط می‌شود؛ باید قدر این مقاومت، شهدا و خون‌هایی که برای سربلندی نظام ریخته شده را دانسته و به نسل جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark