کد مطلب: 57093
 
طی مراسمی؛
فرمانده جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان معرفی شد
فرمانده جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲
 
به گزارش زاهدنیوز، سرهنگ محمد فدایی ملاشاهی، در مراسمی با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا و جمعی از مسئولان استانی به عنوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان معرفی و از تلاش های سردار سعید کمیلی فرمانده سابق این نهاد تقدیر شد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معرفی فرمانده سابق و جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، گفت: بالاترین و اصلی ترین قدرت جمهوری اسلامی ایران ارتباط میان مردم و رهبری است، امروز عزت کشور را مدیون جایگاه ولایت فقیه هستیم و تا آخرین نفس پشتیبان ایشان خواهیم بود.

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه اگر امروز نام ایران در سراسر دنیا می درخشد به سبب مدیریت ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان 40سال است که به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه و مایوس کردن مردم هستند اما تاکنون موفق نشده اند به هدف شوم خود دست پیدا کنند و هرگز هم به این آرزوی دیرینه شان نخواهند رسید.

وی افزود: ارتباط مردم و رهبری اصل قدرت نظام است و زمانی که دشمنان فهمیدند با جنگ نظامی توان رویارویی با ایران را ندارند جنگ نرم را انتخاب کرده و تضعیف اعتقادات، اخلاق و باور مردم را مورد هدف قرار دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا با محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران،اضافه کرد: سردمداران آمریکا همچون گذشته باز هم مرتکب اشتباه بزرگی شد چرا که این حرکت باعث وحدت و حمایت بیشتر مردم و مسئولان از سپاه شد.

رضایی تاکید کرد: به راستی که دشمنان ایران جزو احمق ها هستند چرا که درست در زمانی که سپاه سکان دار امدادرسانی و خدمت به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور است و در روزی که به نام پاسدار نام گذاری شده و همگان این روز را به پاسداران انقلاب تبریک می گویند چنین تصمیم مضحکی را گرفت.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: حرکت ترامپ هرچند دیوانه وار بود اما موجب اتحاد و همدلی دو چندان میان مردم و مسئولان شد که نمونه آن پوشیدن لباس پاسداری توسط تمامی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی که اقدامی بی نظیر در تمام دنیا بود می باشد و با این حرکت حمایت کشور از این نهاد انقلابی فریاد زده شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در قلب ما بوده و هست اما از امروز نشان سپاه به عنوان نماد مرزبانی جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود و تمام کشور پاسدار و حامی سپاه هستند.

رضایی با نشان دادن تابلویی از آرم سپاه و چسباندن نشان این نهاد انقلابی بر سینه خود تاکید کرد: مرزبانی نماد اقتدار کشور می باشد اما سپاه نماد مرزبانی است و توهین به این نهاد اهانت به تمام کشور است و با تمام قدرت در مقابل هتاکان ایستادگی می کنیم و قطعاً ترامپ نیز از کرده خود پشیمان می شود.

وی افزود: امروز ما مرزبانان انقلاب اسلامی با افتخار و یک صدا شعار «من یک پاسدارم» را سر می دهیم و دشمن بداند تمام کشور و ملت ایران پاسدارند.

وی با بیان اینکه حادثه سیل اخیر انسجام مردم را به زیبایی نشان داد گفت: این سیل انسجام ملت ایران را به خوبی و شایستگی نشان داد به طوریکه عموم مردم برای کمک رسانی به سیلزدگان مشتاق هستند و در این رابطه از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

سردار رضایی با تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت های مختلف این ماه نیز گفت: با توجه به جایگاه والای مرزبان، تلاش می کنیم پنجم شعبان نیز به عنوان روز مرزبان در تقویم کشور ثبت شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark