کد مطلب: 49173
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان:
نبود علائم ایمنی عامل وقوع تصادفات در مهرشهر زاهدان/ سازمان های زیر مجموعه در این امر کوتاهی می کنند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: لازم است سازمانهای مربوطه توجه داشته باشند که این کوتاهی به قیمت بازی کردن با جان افراد تمام می شود لذا با نصب و تعمیر علائم هشدار دهنده می توان از بروز حوادث زیادی در آینده جلوگیری کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
 
به گزارش زاهدانه، مهرشهر زاهدان از جمله طرح هایی بود که به دنبال ساخت و سازهای شتابزده در سال های اخیر رشد روز افزونی به خود گرفت به گونه ای که، در قبال این رشد نه تنها مجتمع های مسکونی زیادی در آن قد علم کرد، که ضعف در استانداردها و نبود امکانات رفاهی آن موجب بی مهری به ساکنان مهرنشین شد بلکه خیابان های بی نام و نشان، نبود روشنایی کافی، کمبود تاکسی و اتوبوس واحد و ضعف در ارائه خدمات شهرداری نیز از دیگر مشکلاتی است که همچنان شهروندان مهرنشین زاهدانی با آن دست و پنجه نرم می کنند.
این مشکلات در صورتی می باشد که اهالی مهرشهر زاهدان با دغدغه جدی تری همچون نبود علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی بر سر میدان های این منطقه و یا تابلوهای هشدار دهنده تعمیراتی شهرداری برای ترمیم و بهسازی قسمتی از خیابان ها مواجه هستند که باعث به وقوع پیوستن تصادفات زیادی در این منطقه شده است.
هر چند نام مهر شهر برای این منطقه نامگذاری شد اما بی مهری های زیادی تاکنون به ساکنین این منطقه شده است. بگونه ای که در یک ماه و نیم گذشته در بلوار ورودی به مهرشهر این شهرستان دو حادثه رانندگی منجر به فوت اتفاق افتاده که علت این حوادث رعایت نکردن استانداردهای لازم برای احداث میادین بوده که باید گفت اصلاح نقاط حادثه خیز شهری از ضرورت های پیشگیری از اینگونه حوادث تاسف بار است.
براستی که عدم نصب و بکار گیری مناسب علائم هشدار دهنده عاملی برای این حوادث شده زیرا محور ورودی مهرشهر شاهد بروز بیشترین حوادث در این خصوص بوده است.
در این راستا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ظرف یکماه گذشته شاهد وقوع 2 تصادف منجر به فوت در این بلوار و میدان بوده ایم به این دلیل که متاسفانه این میادین فاقد استانداردهای لازم هستند.
سرهنگ ملکی افزود: در شورای ترافیک استان مصوباتی بدین منظور اتخاذ شد که به شهرداری ارسال و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بنا بر دلایلی سازمان های زیر مجموعه در این امر کوتاهی می کنند، گفت: لازم است سازمانهای مربوطه توجه داشته باشند که این کوتاهی به قیمت بازی کردن با جان افراد تمام می شود لذا با نصب و تعمیر علائم هشدار دهنده می توان از بروز حوادث زیادی در آینده جلوگیری کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark