کد مطلب: 53385
 
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان:
کشف 15 هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان/ کامیون توقیف اما راننده متواری شد
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به کشف 15 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان گفت: راننده با برجای گذاشتن خودرو با استفاده از ناهمواری های زمين از صحنه متواری شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ علی عارف نژاد در گفت وگو با اصحاب رسانه از کشف 15 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی در زاهدان خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اينکه چند خودرو سنگين اقدام به قاچاق سوخت در محور زاهدان– خاش می کنند تيمی از ماموران پاسگاه انتظامی کورين موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: ماموران در پی گشت زنی های هدفمند به يک دستگاه کاميون تانکر دار مشکوک و دستور ايست دادند که راننده اين خودرو بدون توجه به فرمان پليس اقدام به فرار کرد.
این مسئول ادامه داد: پس از مدتی تعقيب و گريز و تنگ شدن عرصه، راننده با برجای گذاشتن خودرو با استفاده از ناهمواری های زمين از صحنه متواری شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: ماموران در بازرسی از اين کاميون مقدار 15 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل کشف کردند.
عارف نژاد در پايان با تاکيد بر اینکه نيروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمايه های ملی برخورد قاطعانه دارد، افزود: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگری در سطح جامعه می شود که مقابله با آن يکی از اولويت های کاری پليس به شمار می رود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark