کد مطلب: 41081
 
در جامعه اسلامی به جنسیت افراد امتیازی داده نمی شود
نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان گفت: درجامعه اسلامی امتیازات ومدارج درحوزه عمل و تعهدات هر شخص مشخص می شود و هیچ مرتبه ای به جنس مرد و یا زن داده نمی شود.
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۲
 
به گزارش زاهدانه ، آیت الله سلیمانی شب گذشته (6آذر) در اولین یادواره شهدای زن استان در مسجد ابوذر غفاری اظهار داشت : درعرصه معنویت نگاه دین به زن همانند نگاه دین به مرد است و تفاوتی درآن قائل نمی شود .

وی گفت : درقرآن کریم بین مردان و زنان جایگاهی برابر قرارداده و در آیات فراوانی آمده است که هیچ تفاوتی در جنسیت افراد قرار ندارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ امتیازی درجامعه اسلامی به جنسیت افراد داده نمی شود بیان داشت : درجامعه اسلامی امتیازات ومدارج درحوزه عمل و تعهدات هر شخص مشخص می شود و هیچ مرتبه ای به جنس مرد و یا زن داده نمی شود.

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از وظایف خانواده های شهید ، نگهداری حرمت اهل بیت است که شامل آداب معاشرت درجامعه می باشد و عده ی کثیری از مردم الگوی خود را ازخانواده های شهید دریافت می کنند و باید سعی شود آداب معاشرت ونوع پوشش در خانواده های شهدا به نحو احسن اجرا شود تا از آنان به عنوان الگو وسرمشقی برای دیگران استفاده شود.

آیت الله سلیمانی افزود:اگر خانواده شهدا و خانواده های نیروهای ارزشی بتوانند رفتار وآرمان های خود را حفظ کنند می توانند سد عظیمی درمقابل تهاجم فرهنگی باشند.

انتهای پیام /








Share/Save/Bookmark