کد مطلب: 42567
 
روابط راهبردی بین ایران و حماس، رژیم صهیونیستی را وحشت زده کرده است
پایگاه اینترنتی محیط نوشت از سرگیری روابط راهبردی بین ایران و حماس، رژیم صهیونیستی را وحشت زده کرده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۰
روابط راهبردی بین ایران و حماس، رژیم صهیونیستی را وحشت زده کرده است
 
به گزارش زاهدانه ، پایگاه اینترنتی محیط در مقاله ای به قلم دکتر "مصطفی یوسف اللداوی" با عنوان "ایران و حماس، اتحاد بی انتها" نوشت: در چند روز اخیر رژیم صهیونیستی خبرهایی ناخوشایند و بد مانند کابوسی وحشتناک دریافت کرد که شب و روز موجب نگرانی آن است و در جنگ و صلح آزارش می دهد و سران و مردم عادی آن را سردرگم می کند و دولت و ارتش را به وحشت می اندازد و قلم‌های لرزان را به حرکت در می آورد. 

این رژیم از شنیدن خبر تلاش ها برای گرم شدن مجدد روابط بین جمهوری اسلامی ایران و جنبش حماس و بازگشت روابط آنان به سطح روابط راهبردی سال های گذشته، ناراضی و غمگین است. 

این رژیم بیش از دیگران معنای از سرگیری روابط را درک می کند. از سرگیری روابط ایران و حماس، این رژیم را مجبور خواهد کرد سیاست هایش را تغییر دهد و بار دیگر آماده باش را از سر بگیرد و از همه توان خود استفاده کند تا با خطرات ناشی از آن رو به رو شود. 

به نفع رژیم صهیونیستی نیست که ایران و حماس بار دیگر با یکدیگر به توافق برسند. از سرگیری روابط آنها زنگ خطری برای این رژیم و عامل هراس و نگرانی آن است. از سرگیری روابط ایران و حماس به معنای قدرت گرفتن گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و افزایش روحیه فرماندهان و اعضای آن و افزایش نفوذ آنها و از سرگیری ارسال منابع مالی به این گردان ها و جبران خسارت های تجاوز اخیر به نوار غزه است. 

رژیم صهیونیستی می داند که ایران و محور مقاومت که از ایران و سوریه و حزب الله و گروه های مقاومت فلسطینی تشکیل شده است قصد دارند توانایی نظامی خود را توسعه دهند و به اهداف دوردست دست پیدا کنند. 

اتحاد ایران با حماس و فلسطینی ها، اتحادی دائم و ابدی و بی انتها است.
 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark