کد مطلب: 45807
 
راه جلوگیری از تحریف امام پر رنگ کردن اصول شخصیتی آن بزرگوار است
امام جمعه اهل سنت در شهرستان خاش گفت: رسیدگی به وضعیت مستضعفان وبرقراری عدالت اجتماعی از دغدغه های امام راحل بود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۶
 
مولوی حسین بر در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص عدم اعتماد به مستکبران و کشورهای غربی اظهار داشت: در این برهه از زمان و حرکاتی که دشمن در دهه اخیر نسبت به کشورهای اسلامی و جهان اسلام از خود نشان داد باعث شدند اعتماد نسبت به آنها ازبین برود .
وی در خصوص جلوگیری از تحریف شخصیت امام راحل توسط برخی گروه ها گفت: ما باید شخصیت حضرت امام خمینی(ره) را بیش از پیش پر رنگ تر بیان کنیم وبدانیم اگر ملت ایران بخواهد هدفها و راه موفقیت را ادامه دهد، براساس فرمایشات رهبر انقلاب باید راه و اصول امام راحل را درست بشناسد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش افزود: امام راحل با پشتیبانی ملت عظیم ایران توانست در مقابل آمریکا و کشورهای غربی ایستادگی و مقاومت کند، به نحوی که امام(ره) در یکی از سخنرانی های خود فرمود؛ من در دهان آمریکا می زنم.
وی در ادامه همین مطلب بیان کرد: اگر ما بتوانیم انگیزه و اهداف حضرت امام (ره) را به نحو شایسته بیان کنیم و به سمع وبصر جهانیان برسانیم قطعا می توانیم توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنیم.
مولوی حسین بر تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی در تمامی عمر گرانمایه خود همواره بر رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان جامعه و رفع مشکلات آنان تاکید داشتند و احقاق حقوق این طبقه و برقراری عدالت اجتماعی از دغدغه های همیشگی آن امام بزرگوار بود.
وی گفت: اولین کاری که حضرت امام(ره) در دفاع از محرومان انجام داد، تاسیس کمیته امداد در ایران اسلامی بود که به نام ایشان ثبت شد و این مهم به نوبه خود نشانگر این است که امام این انقلاب را به حمایت از مستضعفان انجام داد .
 امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به قیام امام خمینی(ره) بیان کرد: این قیام زمینه آزادی را برای تمام آزادی خواهان فراهم کرد بطوریکه غرب، استکبار جهانی و آمریکا از این قیام به لرزه در آمدند وهرجا که اسمی از انقلاب و ایران اسلامی می شنوند وحشت زده هستند.
وی افزود:با اعتقاد به خدا، قرآن و تحقق وعده های راستین الهی می توانیم به همگان ثابت کنیم که آینده حاکمیت زمین اذان مسلمانان ومستضعفین است و کفر وکفار به نابودی و شکست پیش می روند.
مولوی حسین بر اذعان کرد: امام راحل انگیزه اعتقاد به خداوند و قرآن کریم را نهادینه کرد، چرا که دست خالی با رژیم ستم شاهی مبارزه کردند وبا همراهی ومشارکت ملت عظیم ایران توانستند این رژیم را که حامی آن آمریکا بود را شکست دهند و حکومت اسلامی ایران با رهبریت خود پایه گذاری کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز چه شیعه و چه سنی این را پذیرفته‌اند که حاکمیت و مدیریت دینی باید در کشور وجود داشته باشد و ولی فقیه هم در رأس آن قرار دارد، همه وظیفه دارند از او اطاعت کنند زیرا اسلامی مورد پذیرش است که متکی به کتاب و سنت الهی باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark