کد مطلب: 44870
 
اسلام ناب راه نجات دنیا از جریان‌های تکفیری است
استاد حوزه علمیه اهل سنت گفت: اسلامی که توانست قدرت‌های مستکبر شرق و غرب را به زمین بکشد، راه رهایی جهانیان است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۷
 
مولوی محبی
به گزارش زاهدانه، مولوی عبدالرحمن محبی امروز در افتتاحیه همایش مذاهب اسلامی که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد؛ گفت: ما مردم ایران خرسندیم که در جایی از جهان زندگی می‌کنیم که اسلام حکومت دارد.
وی بیان کرد: علی رغم خواست مستکبران که با تمام نیرنگ‌های خود می‌خواهند این چراغ فروزان را خاموش کنند اما بیش از سی سال از دشمنی آنان می‌گذرد و این انقلاب به حرکت خود ادامه می‌‌دهد.
استاد حوزه علمیه اهل سنت اظهار داشت: همانطور که در این خطه از جهان با وجود نظام غیر اسلامی و حمایت‌های بی‌دریغ تمام مستکبران از آن نظام خداوند با قدرت خود اهل دین را پیروز کرد باز هم اگر خدا بخواهد چنین چیزی امکان رخ دادن دارد.
وی با اشاره به جنگ همیشگی حق و باطل افزود: آیات قرآن به ما می‌گوید که مردم همواره در حال اختلاف هستند و همیشه بین حق و باطل، صدق و دروغ اختلافات وجود دارد لکن این وظیفه اهل
دین است که در لابه لای این اختلافات، بندگان خدا را به سوی حق راهنمایی کنند و قطعا غیر از اسلام راه دیگری وجود ندارد.
مولوی محبی بابیان اینکه اسلام توانست جهالت سخت اعراب را علاج کند؛ خاطرنشان کرد: اسلامی که توانست قدرت‌های مستکبر شرق و غرب را به زمین بکشد و دل‌های مرده را زنده کند، همین اسلام راه نجات دنیا است؛ عالمان باید به خود بیایند و راهی بیندیشند که امت اسلامی را از خطرات حفظ کند.
وی اشاره کرد: همایش مذاهب اسلامی کمک می‌کند تا علمای شیعه و سنی بر حسب وظیفه خود مسلمانان را از خطر جریان‌های تکفیری همچون داعش آگاه سازند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark