کد مطلب: 44041
 
ایران پشتوانه کشورهای همسایه در برقراری امنیت و آرامش است
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه همه کشورهای دنیا بسیج شده اند تا تروریسم را مهار کنند اما جمهوری اسلامی همواره در امنیت است، گفت: ایران پشتوانه کشورهای همسایه در برقراری امنیت شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
ایران پشتوانه کشورهای همسایه در برقراری امنیت و آرامش است
 
به گزارش زاهدانه ، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم در صبحگاه عمومی استان یزد با اشاره به اینکه اسلام منادی عدالت، رحمت، امنیت و کرامت انسان ها بوده و اگر امروز گروه های تروریستی با حمایت  کشورهای استکباری برای تخریب اسلام تلاش می کنند برای تحت فشار قرار دادن انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن تلاش می کند نور الهی را خاموش کند ولی موفق نمی شود و تلاش دشمن هیچ اثری بر انقلاب نخواهد داشت.
 
به گفته وی همه تلاش آمریکا این است که چهره پاک و شفاف اسلام و انقلاب ما را کدر کند این در حالی است که با حمایت کشور های استکباری از تکفیری ها، جمهوری اسلامی و آرمان های آن بهتر به جهانیان معرفی می شود.
 
احمدی مقدم اظهار داشت: دشمنان از ابتدا به انقلاب هجوم آوردند، جنگ را به ما تحمیل کرده و با تهاجم فرهنگی، قاچاق سلاح و مواد و در نهایت تحریم های سیاسی و اقتصادی سعی بر تنگ کردن عرصه را داشتند اما خوشبختانه انقلاب هرروز با قدرت بیشتری رو به پیشرفت است.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه همه کشورهای دنیا بسیج شده اند تا تروریسم را مهار کنند اما جمهوری اسلامی همواره در امنیت است، گفت: حتی ایران پشتوانه کشورهای همسایه در برقراری امنیت و آرامش شده است؛ اینکه دشمن همواره تلاش می کند اما جریان بر خلاف خواست آنها پیش می رود به این دلیل است که انقلاب اسلامی الهی بوده است.
 
Share/Save/Bookmark