کد مطلب: 36509
 
مدعیان حقوق بشر با همراهی گرگ‌صفتان منطقه، انسانیت را در غزه زیر پا گذاشته‌اند
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آمریکایی‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، با همراهی و تحریک رژیم صهیونیستی، حقوق بشر و انسانیت را در غزه زیر پا گذاشته‌اند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
مدعیان حقوق بشر با همراهی گرگ‌صفتان منطقه، انسانیت را در غزه زیر پا گذاشته‌اند
 
به گزارش زاهدانه ، "جواد مقصودی" درباره تحولات اخیر در غزه اظهار داشت: تحولات اخیر نشان داد که مقاومت باید بیش از گذشته مسلح شود.  
 
وی گفت: آمریکایی‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، با همراهی و تحریک رژیم صهیونیستی فرزند گرگ صفت خود، حقوق بشر و انسانیت را در غزه زیر پا گذاشته‌اند.  
 
مقصودی با ابراز تاسف برای کشورهای عربی به دلیل عدم موضع‌گیری صریح در مقابل جنایات اخیر در غزه تصريح كرد: مقصر مردم کشورهای عربی نیستند، بلکه مشکل دولتمردان آن‌ها هستند که با رژیم صهیونیستی و آمریکا هماهنگ شده‌اند.
 
وی با اشاره به وجود تمد‌ن‌های مختلف در جهان اسلام و ارائه طرح‌های مختلف برای تغییر در تحولات اخیر غزه گفت: طرح‌های ادیان آسمانی و رسالت‌های آن‌ها با یکدیگر مخالفتی ندارد و این وحدت مسلمانان است که بايد به رسالت دین اسلام جامه عمل بپوشاند.  
 
مقصودی با تاکید بر اینکه جنبش‌ها با ظهور رهبری تاریخی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 آغاز شده خاطرنشان کرد: اگرچه در جریان بروز پدیده بیداری اسلامی در مقابل، تحریف‌های زیادی نسبت به جریان مقاومت و جزئیات جنگ غزه صورت گرفته، اما تداوم این مسایل حاشیه‌ای علیه مقاومت، ذره‌ای از مقاومت ملت‌ها را کم نمی‌کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark