کد مطلب: 57227
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس زاهدان چه گفتند؟
جمعی از مسئولان در مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور در خیابان‌ها انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
 
به گزارش زاهدنیوز، مراسم گرامیداشت روز قدس امسال صبح امروز با حضور پرشور مردم شیعه و سنی زاهدان از میدان آزادی تا مصلی قدس برگزار شد.

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در بیش از پنجاه ۵۰ نقطه از استان در حال برگزاری است، افزود: روز قدس متعلق به تمام مسلمانان جهان است و باید همه مسلمان در این روز حضور باشکوهی از خود به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه قدس نماد مبارزه ملت مسلمان ایران علیه صهیونیسم بین المللی است، گفت: در چنین روزی مردم شیعه و سنی با وحدت و همدلی خود جواب یاوه گویی دشمن را داده و آنها را در اجرای نقشه های شومشان مایوس می کنند.

احمد علی موهبتی، استاندار سیستان وبلوچستان نیز بیان کرد: روز قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های در بند و جلوه گاه مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی جهان اسلام است.
به گفته این مسئول، حضور پرشور و گسترده آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار استان هم صدا با هموطنان فهیم و انقلابی و ملت‌های مسلمان و مردم آزاد اندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: خنثی‌سازی توطئه‌ها، تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست را محقق می‌سازد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark