کد مطلب: 29822
 
در دهه فجر
پانزدهیمن نمایشگاه کتاب استانی در زاهدان برپا می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پانزدهمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور ناشران سراسر کشور همزمان با گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰

به گزارش زاهدانه ، حجت الاسلام عباس دانشی از برگزاری نمایشگاه کتاب استانی به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی سیستان و بلوچستان یاد کرد و افزود: سال گذشته به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین منابع لازم این نمایشگاه برگزار نشد. 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای معرفت دینی و اشاعه فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در تاریخ 26بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راستا از تعداد 620 ناشر برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است اظهار داشت: درصورت تامین منابع مالی و مساعدت استاندار محترم این نمایشگاه علاوه بر مرکز استان در شهر های زابل و ایرانشهر نیز برگزار خواهد شد.

دانشی بیان داشت: به دلیل دوری مسافت ازمرکز لذا بسیاری از دانشجویان، طلاب اهل تشیع و تسنن و صاحبان اندیشه و فرهنگ استان در تامین کتاب و منابع مورد نیاز خود با مشکلات فراوانی روبرو هستند که برگزاری این نمایشگاه با حضور انتشارات سراسر کشور سهم بسزایی در تامین نیازهای علاقمندان به کتاب دارد.
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
مرجع : مهر