کد مطلب: 42278
 
پسری که با نام دختران اخاذی می‌کرد
دختر قلابی با ریختن طرح دوستی با پسران و مردان در شبکه‌های اجتماعی از آنان اخاذی می‌کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۶
پسری که با نام دختران اخاذی می‌کرد
 
به گزارش زاهدانه ، مأموران پلیس فتای خراسان رضوی، پسر نوجوانی  را که در نقش دختر در شبکه‌های اجتماعی اخاذی می‌کرد را دستگیر کردند.

سرهنگ محسن عرفانیان رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: ماموران نیروی انتظامی با ارائه گزارشی مبنی بر کلاهبرداری شش میلیون ریالی در فضای مجازی، بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عرفانیان اظهار داشت: شاکی این پرونده که عضو شبکه‌های اجتماعی بود در این شبکه با زنی جوان آشنا شده و پس از مدتی از آشنایی، این دختر با عنوان اینکه مشکل مالی دارد از وی درخواست کمک کرده، شاکی نیز به این خانم مبلغ شش میلیون ریال کمک کرد اما پس از آن دیگر اثری از وی پیدا نشد.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی دیجیتال و پیگیری‌های مخابراتی، کارشناسان پلیس فتا در اقدامی غافلگیرانه، پسر نوجوانی را دستگیر کرده و وی را برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا منتقل کردند.

عرفانیان در پایان خاطرنشان کرد: پسر نوجوان در بازجویی‌های اولیه با ابراز ندامت از جرم خود اعتراف کرد با ایجاد هویت جعلی و با عنوان دختر در شبکه‌های اجتماعی با مردان دوست شده و با درخواست شارژ یا مبالغی پول، از آنها اخاذی می‌کرده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark