کد مطلب: 57083
 
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مطرح کرد:
تقاضای زیاد عامل بهره برداری زودهنگام از رستوران خانه معلم چابهار/اسکان 200هزار نفری در ستادهای اسکان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تقاضای زیاد مهمانان باعث بهره برداری زودهنگام از رستوران خانه معلم شهرستان چابهار شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۵
 
علیرضا نخعی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، در پی گلایه برخی از مسافران نوروزی در زمینه بهره برداری از فضای جدید به بهره برداری نرسیده رستوران خانه معلم چابهار در طی ایام نوروز، افزود: به دلیل تقاضای زیاد مهمانان نوروزی این رستوران در فضای در حال ساخت، به فعالیت مشغول بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند ماه قبل از پایان سال 97، کار بهسازی فضای خانه معلم چابهار آغاز شده بود، انتظار می رفت این فضا تا عید نوروز به بهره برداری برسد، اما با توجه به پیگیری صورت گرفته فضای جدید خانه معلم تا حداکثر دو ماه آینده در چابهار به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی اضافه کرد: فضای رستوران خانه معلم چابهار نیز مراحل تکمیلی خود را می گذراند و تنها در مسائلی به مثل کمبود روشنایی لازم و سرویس های بهداشتی مشکلاتی را داشته ایم که به دلیل تقاضای زیاد مسافران نوروزی به اجبار از این فضاها بهره برداری شده است.

وی خاطر نشان کرد: فضای خانه معلم چابهار از حالت خصوصی به دولتی تغییر وضعیت داده شده و با فضای بهتر و استاندارد به زودی به صورت خودگردان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص آخرین آمار اسکان نوروزی مهمانان نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: درتعطیلات نوروزی 1398 تعداد 58 هزار و 715 نفر مهمان نوروزی در قالب 16 هزار و 310 خانوار و 199 هزار و 789 نفرروز در ستادهای اسکان نوروزی استان پذیرش و تکریم شدند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark