کد مطلب: 57173
 
از گلایه شهروندان زاهدانی تا پاسخ شرکت نفت منطقه زاهدان؛
مطالبه آخرین کوپن نفت، حق مردم است/ نام نویسی کالابرگ جدید نفت سفید در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: مطالبه آخرین کوپن نفت سفید اعلام شده توسط مردم به حق است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱
 
به گزارش زاهدنیوز، در هفته های اخیر و پس از اتصال برخی از مناطق شهر زاهدان به شبکه گاز شهری، برخی از خانواده ها در تماسها و ارسال پیامهایی، گلایه هایی را از عدم توزیع آخرین شماره کوپن نفت سفید به خانه هایی که در حال نصب انشعاب نفت سفید هستند، بیان کردند و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

حسینی یکی از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، در این خصوص، گفت: با آنکه در روزهای اخیر در حال پیگیری نصب انشعاب گاز منزل خود می باشم، شرکت توزیع کننده نفت سفید منطقه از توزیع سهیمه آخرین کوپن نفت خانواده ما خود داری می کند، در صورتی که این کوپن حق ما می باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته این کوپن باید تحویل داده می شد اما تاکنون پس از گذشت قریب به دو ماه از سال جدید، این موضوع محقق نشده است و شرکت نفت هم اعلام کرده درصورتی که میخواهید به شما گاز شهری داده شود باید برای ابطال کوپن ها اقدام کنید.

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: با آنکه ما مستاجر هستیم و به تازگی مالک ساختمان، اقدام به اتصال شبکه گاز شهری منزل کرده است، اما شرکت نفت اقدام به ابطال کوپن های نفت سفید خانواده ما کرده و اعلام کرده برای مالک و مستاجر باید سهیمه نفت قطع شود.

اصغری در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: اگر تاسال آینده مجبور به تخلیه منزل شویم و در مکانی که هنوز به گاز شهری متصل نشده برویم، بدون نفت چطور می توانیم زندگی کنیم، نیاز است تا مسئولان پاسخی در این زمینه ارائه کنند.

مطالبه آخرین کوپن نفت سفید اعلام شده، حق مردم است
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در پاسخ به گلایه شهروندان زاهدانی گفت: مطالبه آخرین کوپن نفت سفید اعلام شده، مطالبه به حق مردم است اما به دلیل اینکه برخی از منازل به گاز شهری متصل می شوند، نیاز است تا مالکان این ساختمان ها اقدام به ابطال کوپن های نفت سفید خود کنند در غیر این صورت باید صبر کنند تا فروشنده نفت سفید، اقدام به توزیع سهمیه نفت آن خانواده کرده و سپس اقدام به اتصال منزل خود به گاز شهری کنند.

محمد کهنسال در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: با آنکه دریافت آخرین شماره اعلام شده کوپن نفت سفید مطالبه به حق مردم است، اما در ازای باطل شدن کوپن نفت، گاز شهری به خانواده ها داده می شود.

وی ادامه داد: توزیع نفت آخرین کوپن اعلام شده نفت سفید در حوزه تحت پوشش این شرکت، همچنان ادامه دارد اما باید قبول داشته باشیم که سهیمه ای که در زمستان به شرکت برای توزیع می دادند، در حال حاضر که هوا رو به گرمی رفته است، کم شده و باید براساس نفت موجود توزیع انجام شود.

وی در خصوص افرادی که به هر دلیل، نیاز به دریافت آخرین شماره نفت خود دارند، نیز گفت: این افراد می توانند در محل توزیع نفت سفید شعبه مربوطه حاضر و اقدام به دریافت سهیمه نفت خود کنند.

کهنسال در زمینه مستاجر ها و تعیین تکلیف سهیمه نفت آنان نیز گفت: در حال حاضر سهمیه نفت براساس کد پستی محل زندگیشان داده می شود، در صورتی که منزل محل سکونتشان دارای گاز شهری شده، سهمیه نفت آنان قطع می شود و زمانی که به یک خانه دیگر برای اجاره نشینی بروند می توانند با اجاره نامه به شرکت نفت مراجعه و مجددا سهمیه نفت خود را دریافت کنند.

وی در خصوص خرید و فروش نفت سفید توسط شعبه توزیع کننده در نقاط مختلف حوزه تحت پوشش این شرکت، تاکید کرد: ما تنها عرضه کننده نفت هستیم و حق خرید از مصرف کننده را نداریم و به هر دلیل گزارشی در این خصوص از شعبه توزیع کننده ای به شرکت نفت با مستندات مربوطه ارائه شود، حتی درصورت رضایت مصرف کننده، برای مسئول شعبه پرونده تخلفاتی تشکیل و براساس آیین نامه تخلفات به کمیته تخلفات معرفی و گزارش مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه نام نویسی کالابرگ جدید نفت سفید در سیستان و بلوچستان نیز گفت: قرارداد شرکت نفت با شرکت پست همچنان دارای اعتبار است و خانواده هایی که هنوز اقدام به ثبت نام نکرده اند، می توانند به دفاتر پست شهری و روستایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark