کد مطلب: 57263
 
قول وزیر بهداشت بر حمایت از احداث دو بیمارستان 540 تخت خوابی ایرانشهر و چابهار
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر حمایت از احداث دو بیمارستان 540 تخت خوابی ایرانشهر و چابهار وعده داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۹
 
به گزارش زاهدنیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر حمایت از احداث دو بیمارستان 540 تخت خوابی ایرانشهر و چابهار در دیدار با رییس دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر، نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر واستاندار وعده داد.

نمکی ضمن ابراز محبت و علاقه خویش به مردم شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان، بر حمایت وزارت بهداشت از دو پروژه مهم،کلیدی و ارزشمند بیمارستان 540 ایرانشهر و چابهار تاکید و گفت: آماده هرگونه مساعدت و همکاری ویژه جهت تجهیز مراکزبهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و تقویت زیرساختهای لازم خصوصا نیروی انسانی هستیم و محدودیتی در این مورد نداریم.

در این دیدار آقای امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز گزارش کاملی از وضعیت بهداشتی درمانی حوزه تحت پوشش،وضعیت بیماریها و اقدامات انجام گرفته در خصوص کنترل بیماریها، سوتغذیه، وضعیت بیماریهای سل و ایدز و اقدامات دانشگاه برای بیماریابی، پیشگیری و آموزش بهداشت،پروژه های عمرانی و گزارش پیشرفت کار،وضعیت درمان و اقدامات انجام گرفته ارائه کرد.

محمدنعیم امینی فرد نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر نیز در این دیدار به طرح عمده مسائل بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه پرداخت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark