کد مطلب: 57550
 
در جمع خبرنگاران مطرح شد
تمجید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فعالیت های بسیج/ اقدامات سازمان فضای مجازی، گروه های جهادی، علمی، فرهنگی و امنیتی بسیج ارزشمند است
سرلشکر باقری با تمجید از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فضای مجازی، گفت: خدمات صورت گرفته در آموزش نیروهای بسیجی، در موضوع فضای مجازی، اقدامات گروه های جهادی، محرومیت زدایی، پیشرفت های علمی در رشته های مختلف، اقدامات فرهنگی و امنیتی، سازماندهی گردان های بسیجی برای انواع نبردهای محتمل و همچنین ماموریت های امداد ودرمان در حوادث طبیعی کشور در این نمایشگاه ارائه شد که کارهای ارزشمند و پیشرفت های خوبی مشاهده شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورهای بسیج در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های ستاد کل نیروهای مسلح برای استفاده از استعدادهای بالقوه بسیج و دستاوردهای تولید شده در این ارگان مردمی، گفت: این نمایشگاه آخرین دستاوردهای بسیج مربوط به 2 سال اخیر است که به علت کمبود فضا و وقت کم، بخشی از دستاوردها ارائه شد اما باید بگویم پیشرفت ها خارق العاده است و کارهای بسیار چشمگیری انجام شده است.

سرلشکر باقری با تمجید از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فضای مجازی، خاطر نشان کرد: خدمات صورت گرفته در آموزش نیروهای بسیجی، در سازمان فضای مجازی، اقدامات گروه های جهادی، محرومیت زدایی، پیشرفت های علمی در رشته های مختلف، اقدامات فرهنگی و امنیتی، سازماندهی گردان های بسیجی برای انواع نبردهای محتمل و همچنین ماموریت های امداد ودرمان در حوادث طبیعی کشور در این نمایشگاه ارائه شد که کارهای ارزشمند و پیشرفت های خوبی مشاهده شد.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که بسیج بدنه ملت ایران به شمار می رود، چنانچه دستگاه های مختلف مطالبه کرده و از این توان استفاده کنند، ما امکان پیشرفت و رشد انفجاری را شاهد خواهیم بود. در بخشی از موضوعات که دستگاه های کشوری و وزارتخانه ها ورود کردند و تفاهم نامه هایی هم امضا شده و به اجرا رسیده، شاهد پیشرفت ها و رشد خوبی هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: در موضوعاتی مانند جهاد کشاورزی یا در مسئله آمادگی دفاعی در مدارس که هماهنگی با وزارتخانه های مربوطه صورت گرفته شاهد رشد خوب این بخش ها هستیم. در پدافند غیر عامل نیز همکاری های خوبی از سوی بسیج با سازمان پدافند غیر عامل و ارکان مرتبط با آن دارند. در مجموع کشور اگر از ظرفیت الهی بسیج استقبال کند، شاهد پیشرفت خواهد بود.

سرلشکر باقری در پایان با بیان اینکه ما در نیروهای مسلح سازمان بسیج را به عنوان یکی از اولویت ها می شناسیم، گفت: در امور مختلفی که بسیج توانمندی دارد، نیروهای مسلح از ظرفیت آن استفاده می کند. نیروهای مسلح با ظرفیت بسیج دریای بزرگی را پشت خود احساس می کنند که مانند دفاع مقدس هرگاه ضرورت پیدا شود، باید این ظرفیت بلافاصله وارد میدان شود و خوشبختانه این ارتباط و همکاری ها روز به روز در حال افزایش و ارتقا است.
Share/Save/Bookmark