کد مطلب: 53761
 
در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد
کارنکرده حقوق گرفته/ فعالیت 1870 نفر حقوق بگیر در استخدامی های فاقد ردیف/ حوادث اخیر ایرانشهر ناامنی نیست
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نا امنی های اخیر ایرانشهر نا امنی به شمار نمی آید زیرا تهدید درون خانوادگی است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱
 
به گزارش زاهدانه، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل استانداری برگزار شد، از حضور 1870 نفر حقوق بگیر در قالب استخدامی های فاقد ردیف خبر داد و اظهار داشت: این نیروها طرحی بوده و خلاف قانون درحال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه این نیروها در قالب طرح جذب شده و به دلایلی عاطفی و فامیلی پایان کار به آنها داده نشده است، گفت: این افراد درحال حاضر نشسته و حقوق دریافت می کنند، باید حداقل با توجه به دریافت حقوق با فراگیری حرفه ای کمک کار دولت باشند نه آنکه حقوق دریافت کنند.
استانداراستان ادامه داد: امسال از 47میلیارد تومان تخصیصی که در بخش عمرانی استان داشته ایم 35میلیارد تومان را به حقوق این افراد تخصیص داده شده است.
وی در خصوص مشکلات بخش کشاورزی و خشکسالی های اخیر نیز بیان کرد: در جنوب استان بیش از 110میلیون متر مکعب آب در پشت سدها آب وجود ندارد و باید این آب را با توجه به اولویت برای شرب اختصاص بدهیم و آبی برای کشاورزی باقی نمی ماند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بزرگراه ها و افزایش آنها در استان گفت: بزرگراه ها به بزرگی منبع نیاز دارند و باید اعتبار خاص خود را داشته باشند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در زمینه نا امنی های ایرانشهر نیز بیان کرد: نا امنی های اخیر ایرانشهر نا امنی به شمار نمی آید زیرا تهدید درون خانوادگی است، نباید بگذاریم عده ای با برخورداری از اسلحه غیر مجاز راحتی را از دیگران سلب کنند، بلکه باید آرامش را از دارندگان سلاح های غیر مجاز سلب کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark