کد مطلب: 62031
 
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:
۱۳۰ مصوبه ماحصل برگزاری جلسات کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج سیستان و بلوچستان
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از ۱۳۰ مصوبه ماحصل برگزاری جلسات کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج استان خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، مهدی میری بیان کرد: حوزه شمال سیستان وبلوچستان شامل ۱۳شهرستان و ۲۲شهر است که در این استان با هدف رونق فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری به تصویب رسیده.

وی با بیان اینکه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی وظیفه بررسی و ارائه پیشنهاد در زمینه طرح‌های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین‌نامه مربوط به استفاده از اراضی و احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهر‌ها، بررسی و تأیید طرح‌های جامع شهر‌ها و غیره را برعهده دارد، افزود: برگزاری پنج جلسه کارگروه امور زیربنایی در این مدت در حوزه فعالیت این اداره کل ۳۲ مصوبه به همراه داشت.

میری تصریح کرد: اقدامات این کارگروه باهدف تسهیل و رونق تولید در حوزه وظایف و اختیارات انجام می‌گیرد که اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج نقشی بسیار مهم و تأثیرگذار در روند عمرانی و توسعه پایدار شهری سیستان و بلوچستان و تصویب طرح‌های شهری در محدوده شهر‌ها دارد، گفت: ۱۴ جلسه کمیسیون ماده پنچ در استان برگزار شد که در قالب ۹۸ مصوبه تقاضا‌ها و پرونده‌های موردی شهر‌های زاهدان، زابل، محمدآباد، خاش، ادیمی، بنجار، نیمروز، سراوان، سیر‌کان، گلشن، نصرت آباد و هیدوچ مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark