کد مطلب: 30044
 
بمناسبت سالروز ورود امام (ره) به میهن اسلامی
جشنواره پرواز بادبادکها در شهرستان زاهدان برگزار شد
رئیس هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان گفت : به مناسبت گرامی داشت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام (ره ) به میهن اسلامی جشنواره پرواز بادبادکها در شهرستان زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۸
 
عباس سلامتی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات ورزش های همگانی روز جمعه ( 11 بهمن ماه) جشنواره پرواز بادبادکها در دهکده بزرگ ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی گفت :در این همایش بیش از 3000 نفر شرکت نمودند و مورد استقبال با شکوه کودکان زاهدانی به همراه خانواده های خود که به ساخت و پرواز بادبادک مشغول بودند قرار گرفت .

وی افزود : در پایان این مراسم علاوه بر ده نفری که بادبادک آنها ساخت خودشان بود و بهتر به پرواز در امده بود جوایزی اهداء شد همچنین به سی و پنج نفر از شرکت کنندگان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی جوایز نفیسی به قید قرعه اهداء شد که اهدا کننده ده جایزه ستاد برگزار کننده مراسم دهه فجر در استان بود.

رئیس هیئت همگانی استان افزود : مسابقه پرواز بادبادک‌ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می‌گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در طبیعت را داشته باشند و ورزش‌ها و تفریحات گروهی را تمرین کنند.

وی توسعه ورزش و تفریحات سالم به همراه گسترش روحیه همکاری گروهی و ایجاد نشاط روحی را از جمله دلایل برگزاری مسابقه پرواز بادبادک‌ها برشمرد و گفت : معتقدم شناخت تفریحات سالم و آموزش آنها به کودکان از جمله وظایف بزرگ والدین در شرایط پیچیده زندگی امروز است و ما باید در این زمینه با مشاوره با کارشناسان تلاش کنیم تفریحات سالم را به کودک خود معرفی و آنها را با این تفرحات آشنا کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark