کد مطلب: 57252
 
کارشناس مسائل سیاسی:
هیچ حرکتی بزرگتر از فتنه سال 88 اتفاق نخواهد افتاد/ پیروی از فرامین رهبری رمز پیروزی در همه دسیسه های دشمن
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هیچ حرکتی از سوی دشمن بزرگتر از فتنه سال 88 در کشوراتفاق نخواهد افتاد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
 
حامد میرشکاری در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: هیچ حرکتی از سوی دشمن بزرگتر از فتنه سال 88 در کشوراتفاق نخواهد افتاد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، فتنه هایی در پیش روی کشور وجود دارد، اما بعد از گوشزدها و سخنان ایشان دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در کشور فعال شده و به انجام ماموریت های لازم خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همانطور که در حماسه هایی به مثل 9دی 22بهمن و غیره همگان مشاهده کردند، مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و دست از نظام و کشور و خصوصا رهبرشان برنخواهند کشید.

وی با اشاره به فتنه سال 88، اظهار کرد: جریان فتنه فقط مربوط به یک روز و دوروز نبوده و سالهای سال برای اجرای آن در سال 88 برنامه ریزی و فکر شده بود که با سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه 29خردادماه 88، این فتنه ها نقش بر آب شد.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم در فتنه ها و دسیسه های دشمن پیروز شویم، باید هوشیار بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که با هدایت های مدبرانه خود در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را به خوبی و مقتدرانه به پیش می برد و دشمن هیچ نتیجه ای از فعالیت های خود نمی توانند بدست آورند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark