کد مطلب: 57225
 
مربی تیم‌ملی ووشو جوانان کشور:
آغاز دومین اردوی تیم ملی ووشو کشوردرقم/حضور4ووشوکار سیستان و بلوچستان در بخش ساندا
مربی تیم‌ملی ووشو جوانان کشور گفت: 4نفراز ورزشکاران ووشوکار رده نوجوان و جوان سیستان و بلوچستان دردومین اردوی تیم ملی ووشو این رده که از شنبه در قم آغاز می شود شرکت خواهند داشت.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۹
 
عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: دومین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور با حضور 14 ورزشکار سانداکار کشور در شهر مقدس قم از شنبه هفته پیش رو آغاز می شود.

وی ادامه داد: در این اردو، یونس شهرکی، میکائیل نارویی،محمدریگی وشایان شه بخش به عنوان ورزشکار از سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: تیم منتخب ووشو ایران، 25 مردادماه امسال به مسابقات آسیایی که در کشور برونئی برگزار می شود اعزام و به رقابت با حریفان خود خواهد پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع که 4نفر از ورزشکاران سیستان و بلوچستان از مجموع 14 نفر منتخب کشور در اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور حضور دارند، نشان از توانمندی و پتانسیل بالای این خطه از ایران اسلامی در زمینه ورزش ووشو می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به روحیه بالا و توانمندی بسیار خوب ورزشکاران سانداکار حاضر در اردوهای تیم ملی ووشو در رده نوجوانان و جوانان، شاهد کسب مدال های محتلف در مسابقات آسیایی که در کشور برونئی برگزار می شود، باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark