کد مطلب: 56965
 
در گلایه شهروندان زاهدانی مطرح شد؛
یک دستگاه عابربانک سهم 13 هزار نفر در مهرشهر زاهدان!/رفاه ساکنان پروژه مسکن مهر هنور در دستور کار مسئولان نیست
اکثر جمعیت 13 هزار نفری مهر شهر زاهدان از یک دستگاه عابر بانک که در بوستان مهر این منطقه مستقر شده است، استفاده می کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
 
به گزارش زاهدنیوز، طرح مسکن مهر یکی از پروژه های مهم دولت های نهم و دهم می باشد که در راستای خانه دار شدن قشر کم درآمد جامعه در کشور اجرا شدو متاسفانه پس از پایان این دولت ها با روی کار آمدن دولتهای یازدهم و دوازدهم، همچنان بسیاری از این پروژه ها نیمه تمام باقی مانده است.

منطقه مهرشهر زاهدان نیز از جمله این پروژه ها می باشد که بخشی از تعاونی ها پروژه های خود را به اتمام رسانده و برخی نیز نیمه تمام می باشد، با این حال در حال حاضر 13هزار نفر در حال حاضر در این منطقه ساکن شده و زندگی می کنند.

این میزان جمعیت، نیازمند زیرساختهای لازم است که هنوز ساکنان مهرشهر زاهدان به آنان دسترسی نداشته و برای بهره مندی از این زیرساختها به زیبا شهر و یا مرکز شهر مراجعه می کنند.

یکی از شهروندان ساکن در این منطقه گفت: در مهر شهر زاهدان دو دستگاه عابربانک وجود دارد که یکی در مجتمع سیمان سیستان قرار دارد و عملا دسترسی به آن سخت است و یکی دیگر که مربوط به یک موسسه مالی و اعتباری است، در بوستان مهر این منطقه قرار دارد.

سارانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: این دستگاه عابربانک متاسفانه اکثر اوقات خاموش می باشد و پاسخگوی ساکنان نیست.

وی بیان کرد: در مهرشهر ایستگاه اورژانس و یا آتش نشانی وجود ندارد و هیچ شعبه بانکی نیز برای خدمات دهی به مردم ساکن در مهر شهر در این منطقه مستقر نشده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از ساکنان اجبارا باید با پرداخت کرایه های بالا به مرکز شهر و یا زیبا شهر برای انجام کارهای رورانه خود مراجعه کنند.

یکی دیگر از شهروندان زاهدانی ساکن در مهر شهر نیز در این زمینه گفت: برای گرفتن پول و یا خدمات دیگر، اجبارا باید روزانه چند بار به مرکز شهر مراجعه کنم.

صادق خسروپرست در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: مسئولان هنوز ساکنان مهرشهر زاهدان را به عنوان شهروند قبول نکرده اند که رفاه این افراد برایشان به عنوان یک اولویت پیگیری شود.

وی بیان کرد: نبود شعبه بانک ها، مرکز بهداشتی-درمانی، آتش نشانی، اورژانس، دفتر پیشخوان دولت و غیره از جمله نیازهای ساکنان مهرشهر می باشد.

وی تاکید کرد: مدیرعامل سابق شرکت گاز استان شهریور ماه امسال را موعد رسیدن گاز به مهرشهر زاهدان عنوان کرده بود اما در حال حاضر و با تغییر مدیرعامل، هیچ خبری از گاز شهری برای مهرشهر نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولان بیشتر به فکر شهروندان بوده و برای رفاه آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark