کد مطلب: 45426
 
آقای روحانی قشرمعلم ازشما چه انتظاری دارند
چندتن از معلمان نمونه استانی در سیستان وبلوچستان از دولت ضمن عملی شدن وعده های قول داده شده خواستارتوجه بیشتر به مقام ومنزلت معلم وکارکردهای این قشرزحمتکش شدند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۱
 
معلمان نمونه استانی در سیستان وبلوچستان در گفت وگو با پایگاه خبری زاهدانه در خصوص انتظارات این قشرزحمتکش از دولت خواستار حمایت وتوجه بیشتر نسبت به فرهنگیان شدند.
اگرعملی در وعده بود تجمعی صورت نمی گرفت
معلم نمونه استانی عصمت شهرکی در گفتگو با خبرنگارزاهدانه بابیان این مطلب که اگر به مقام ،ارزش ،جایگاه وکارکرد معلم ها ارزشی قائل می شدند هیچ تجمعی صورت نمی گرفت گفت: اینکه به نظرات معلم ها توجهی نمی شود یعنی مقام معلم ها خوب ارزیابی نمی شود،این تجمع سیاسی نیست وفقط برای رساندن اعتراض ودفاع از حق وحقوق معلمان صورت می گیرد؛زیرا اگر عملی در وعده هابود دیگر تجمع اختلافی هم صورت نمی گرفت.
شهرکی افزود: اگر وزیرآموزش وپرورش بتواند برنامه وتصمیم خود مبنی برضایع نشدن حق وحقوق معلمان را عملی کند اوضاع بهتر می شود.
وی از دولت تدبیر وامید خواستارآن شد تا قانونی اعمال کند که معلم های خانم با 25سال سابقه خدمت بازنشسته شوند واز معلمان خصوصادر مقطع ابتدایی حمایت بیشتری صورت بگیرد.همچنین باارزش ومنزلت دادن به جایگاه معلمی از حق وحقوق این قشر دفاع کنند.
هدف تمام معلمان رشد وتعالی فرهنگی،اسلامی وایرانی جامعه است
فاطمه کبری قهقایی یکی دیگر از معلمان نمونه استانی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه گفت: تجمع معلمان در راستای دفاع از حق وحقوق خودآنهاست وجنبه سیاسی ندارد.هدف مشترک قشرفرهنگی در جامعه رشد وتعالی فرهنگی،اسلامی وایرانی است،بنابراین اگرتجمعی صورت می گیرد صنفی و در راستای اهداف اسلامی است که اگر زمینه ای ایجادشود برای رفاه معلمان است.
قهقایی ادامه داد: اگر معلمان از نظر رفاهی مشکلی نداشته باشند تدریس مطلوب تری خواهند داشت.
وی در خصوص انتظارات قشرفرهنگی از دولت تدبیروامید، بیان کرد:انتظارات همیشه پابرجاست اما اگر انتظارات ماورایی مطرح شوند نه تنها اجرایی نخواهند شد بلکه مسبب بوجودآمدن تضاد هم می شود لذا دولت اول باید امکانات سنجی موجود برای وعده ها را داشته باشد بعد به طرح آنها بپردازد،همچنین وعده های وزیرآموزش وپرورش نیز باید با پشتوانه قانونی واجرایی شدن مطرح وعملی شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark