کد مطلب: 57153
 
نقش جانبازان برای تداوم انقلاب اسلامی مهم است
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: برای تداوم انقلاب نقش جانبازان، بسیار مهم واساسی است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین سجادی، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، افزود: برای تداوم انقلاب نقش جانبازان که با ایثار واز خودگذشتگی جان خود را درمعرض امتحان الهی قراردادند بسیار مهم واساسی است.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده، ادامه داد: در این شرایط که دشمنان نظام با تحریم سعی می‌کند نارضایتی عمومی را در جامعه گسترش دهند بر ماست با آگاهی وبصیرت و ولایت پذیری دستاوردهای انقلاب اسلامی را محافظت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سازمان جهادکشاورزی در راه سازندگی سیستان و بلوچستان ودفاع مقدس ۶۰نفر شهید، ۱۲۴نفر جانباز و۲۱نفر آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
شایان ذکر است در این مراسم مسائل و مشکلات جانبازان بررسی و از ۱۲۴جانباز سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات وابسته تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark