کد مطلب: 29497
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان خبر داد
توزیع بیش از ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید در زاهدان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از توزیع بیش از ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید در ۹ ماه امسال در منطقه زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی اظهار کرد: این مقدار نفت سفید از ابتدای امسال تاکنون در چهار مرحله بین خانوارهای تحت پوشش نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان توزیع شده است.

وی میانگین  نفت سفید توزیع شده به هر خانوار را در این مدت 500 لیتر اعلام کرد و افزود: بخشی از این مقدار نفت سفید در ماه‌های گرم سال برای ذخیره سازی زمستانی بین مردم توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بیان کرد: هم‌چنین مقدار گاز مایع توزیع شده بین خانو ارها 64 هزار و 862 تن بوده است.

اعتصامی با اشاره به تداوم خدمت رسانی بی وقفه این شرکت به مردم استان با توجه به کاهش دما و بارش برف در روزهای گذشته گفت: ذخیره سازی کافی برای تامین سوخت زمستانی مردم در انبارهای نفت این منطقه صورت پذیرفته است و با تلاش و کوشش بی وقفه کارکنان این شرکت هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت وجود ندارد.

استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز طبیعی و خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی برخوردار نیست و سوخت مورد نیاز مردم (نفت سفید و گاز مایع) از طریق نفتکش‌های جاده پیما از مبادی کرمان و اصفهان تامین می‌شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark