فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان :

دستگیری دو تروریست بمب گذار در زاهدان/ در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت به دنبال دانه درشتها هستیم

15 تير 1398 ساعت 11:24

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در رابطه با انفجار بمب صوتی روبه روی پادگان شهید عامری زاهدان ۲ نفر دستگیر و در اختیار نیروهای قضایی قرار دارند.


به گزارش زاهدنیوز، سردار محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح انفجار بمب صوتی دو شب گذشته در زاهدان اشاره کرد و افزود: در جریان انفجار این بمب صوتی یک بمب تخریبی قوی دیگر مملو از مواد منفجره تی ان تی که در داخل یک دیگ زودپز جاساز شده بود توسط نیروی انتظامی خنثی شد.

وی با بیان اینکه گروهکهای تروریستی در جریان این بمب گذاری ضدیت خود با مردم عادی را اعلام کردند، گفت: همراه این بمب تخریبی که در جلوی درب مسکونی کار گذاشته شده بود مقادیر زیادی ترکش های آهنی و ساچمه قرار داده بودند که در صورت انفجار می توانست تلفات انسانی زیادی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: در حوادث اخیر هیچ گونه تلفات جانی وارد نشده و گروهک تروریستی به اهداف شوم خود نرسیده اند؛ همچنین در رابطه با انفجار بمب صوتی روبه روی پادگان شهید عامری زاهدان ۲ نفر دستگیر و در اختیار نیروهای قضایی قرار دارند.

وی در ادامه این نشست با تشریح عملکرد سه ماهه نیروی انتظامی در استان به متلاشی شدن ۲۸ باند بزرگ مواد مخدر در توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: هشت نقر قاچاقچی در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیدند، همچنین ۲۵۰ دستگاه خودرو در رابطه با قاچاق موادمخدر توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان توقیف شدند.

به گفته این مسئول، ۲ هزار و ۱۲۸ مورد عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام شده است که ۶۳۶ مرحله طرح مقابله و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر توسط پلیس در این استان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به کشف سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون تصریح کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت به دنبال دانه درشتها هستیم و با تمام توان با این افراد برخورد خواهیم کرد به گونه ای که ۶۵ مرکز دپوی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی کشف شده و این روند با جدیت تمام همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 57295

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchminm.23nqwdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir