برترین‌های جشنواره ‌خاطره‌نویسی دفاع مقدس در زاهدان تجلیل شدند

19 دی 1392 ساعت 18:14

طی مراسمی از برگزیدگان ‌سومین جشنواره مسابقه خاطره‌نویسی دفاع مقدس در زاهدان تجلیل شد.


به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سرهنگ حمزه دهقان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در مراسم‌ اختتامیه سومین جشنواره مسابقه خاطره‌نویسی دفاع مقدس که صبح امروز در مجتمع شهید عالی زاهدان برگزار شد‌ اظهار داشت: به منظور گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 5 فراخوان جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در موضوعات اعلام شده از ماه گذشته آغاز شد.

وی افزود: رزمندگان و ایثارگران و همچنین خانواده معظم شهدا از شهرستان‌های زاهدان، زابل، خاش و ایرانشهر خاطرات خود را در قالب دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و امروز همزمان با سالروز کربلای 5 از برترین‌ها تقدیر و تشکر به عمل ‌‌آمد.

وی بیان داشت: در مجموع 250 خاطره به دبیرخانه سازمان ارسال شد که از این بین به 8 خاطره برتر به نیت 8 سال دفاع مقدس از طرف سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح هدایایی اهدا خواهد شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: همچنین 8 خانواده پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس به همت سازمان  تامین اجتماعی نیروهای مسلح، 10 خانواده رزمنده به همت سازمان جهاد کشاورزی و کلیه افراد شرکت کننده توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تقدیر شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 29367

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcguw9x.ak9y34prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir