فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

خدشه وارد کردن به وحدت مردم و مسئولین در دستور کار دشمن/کارگران در تمام صحنه های انقلاب پیشرو بودند

11 ارديبهشت 1398 ساعت 12:41

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدشه وارد کردن به وحدت مردم و مسئولین به عنوان رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن قرار دارد.


به گزارش زاهدنیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار امان الله گشتاسبی در سی امین جشنواره امتنان ار کارگران و گروه های کار و واحدهای کارگری سیستان و بلوچستان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، افزود: امروزه با مدیریت و رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) و حضور قاطعانه مردم در تمام صحنه ها، انقلاب اسلامی وارد چهارمین دهه عمر خود شده است.

وی با تاکید بر این که همه مسئولین و آحاد مردم جامعه باید تلاش کنند تا انقلاب پایدار تر از همیشه به روند توسعه و پیشرفت خود ادامه دهد، تاکید کرد: باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم تا به اهداف مد نظر دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: هیچ کسی نمی تواند تلاش های قشر کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و غیره را ندیده بگیرد، آنان در تمامی صحنه ها نقشی فعال و پیش رو را ایفا کرده اند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیلهای موجود در سیستان و بلوچستان، این خطه می تواند با تلاش کارگران و تولید کنندگان به فطبی در کشور تلاش شود، امروز روز گلایه از همدیگر نیست بلکه باید دست در دست هم و در کنار دیگر قشرها برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در 40سال گذشته به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و باز هم باید برروی پای خود بایستیم تا کشور به روند توسعه و پیشرفت خود ادامه دهد، تاکید کرد: در حال حاضر خدشه وارد کردن به وحدت مردم و مسئولین به عنوان رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن قرار دارد.

وی گفت: فرصت ها و ظرفیت های بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که بخشی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفته و برخی نیز به دلیل غفلت نا آگاهانه هنوز مورد استفاذه و بهره برداری لازم قرار نگرفته است، ما نیز باید تلاش کنیم تا به مثل سایر استان ها در توسعه و پیشرفت کشور خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساختی نقش آفرینی کنیم.

وی با تبریک روز کارگر، اضافه کرد: جامعه کارگری امروزه به عنوان یک قدرت و بازوی قوی و استراتژیک کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57158

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfcydt.w6detagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir