بازنشسته ای که 4بیکار را مشغول به کار کرد/مسئولان حمایت از کارآفرینان را در دستور کار خود قرار دهند

15 اسفند 1397 ساعت 6:13

یک بازنشسته فرهنگی با سرمایه گذاری در بخش دام سبک توانست 4نفر بیکار را مشغول به کار کند.


کارآفرین سراوانی گفت: پس از بازنشستگی و براساس علاقه ام، با دریافت 3مرحله وام قرض الحسنه از بسیج سازندگی و یک وام50میلیون تومانی از بانک کشاورزی، در حوزه دام سبک مشغول به فعالیت شده و 4نفر بیکار را نیز به اشتغال پایدار مشغول کنم.

محمداکبر پارسه که دارای 52سال سن می باشد، در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: 7سال است که در حوزه دام سبک مشغول به فعالیت هستم اما کارشکنی برخی از مسئولان سراوانی و شورای روستا و همسایه ها، دو سال کار پرورش دام سبک به تعویق افتاد به نحوی که باعث شد بدون برق به مدت یک سال و نیم در کنار دام ها زندگی کنم.

وی با اشاره به سختی هایی که در مسیر پرورش دام سبک کشیده است، بیان کرد: مسئولان مرکز استان در وزه برق، جهاد همکاری بسیار خوبی با بنده داشتند و امیدوارم مسئولان شهرستانی در بخشهای مختلف نیز این نوع کار را در دستور کار خود قرار دهند.

این کار آفرین تاکید کرد: با توجه به گرانی های اخیر نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان در بخش های مرتبط می باشم، جوانان نیز می توانند با سرمایه های اندک و بهره گیری از تسهیلات و مشاوره های بسیار خوب بسیج سازندگی در عرصه های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ورود پیدا کرده و برای خود و چندین نفر دیگر شغل پایدار ایجاد کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57003

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcex78n.jh8f7i9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir