نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

همه دنیا باید دست به دست هم دهند تا غده سرطانی اسرائیل از منطقه خارج شود

10 خرداد 1398 ساعت 14:09

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه مردم مسلمان و آزادی خواه دنیا باید دست به دست هم بدهند تا غده سرطانی اسرائیل را از منطقه خارج کنیم و نماز جمعه ها در مسجدالاقصی انجام شود.


به گزارش زاهدنیوز، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در قبل از خطبه های نماز جمعه زاهدان، افزود: دولت هایی که همراه اسرائیل جنایتکار هستند و به مقابله با فلسطین بر می‌خیزند و اسم اسلام را با خود یدک می‌کشند جز مزدور و جنایت هیچ کاری نکرده اند.

وی ادامه داد: اگر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام امت به مسئله فلسطین تاکید فراوان داشته اند فقط به خاطر اسلام ناب محمدی بود، نکته دیگر اینکه تمام فقهای مسلمان شیعه و اهل سنت اتفاق نظر دارند که اگر یک قطعه از زمین مسلمانان بخواهد به دست دشمن جدا شود جهاد برای همه مسلمانان واجب است.

سلیمانی بیان کرد: کسی که ناله مظلومی را بشنود و عملی انجام ندهد مسلمان نیست و زمانی که خطیب جمعه مسجد الحرام میگوید دعا برای مردم فلسطین حرام است باید به چنین مسلمانی نفرین کرد، آل سعودی که دمخور اسرائیل و آمریکا هستند.

وی تاکید کرد: به چند دلیل باید به فلسطین احترام بگذاریم چون قبله اول ما است دوم اینکه محل عروج پیامبر اکرم است سوم اینکه فلسطین قطعه پاکی برای ما مسلمانان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57229

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdceow8n.jh8fwi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir