زاهدان رکوردار تصادفات شهری در 11ماه امسال/102فوتی در حوادث جاده ای

8 اسفند 1397 ساعت 7:03

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در طی یازده ماه امسال، شهرستان زاهدان با دو هزار و 578تصادف شهری ثبت شده،بالاترین آمار این بخش را در حوزه این دانشگاه به خود اختصاص داده است.


فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: در یازده ماه گذشته، 5هزار و 151 تصادف شهری و جاده ای در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ثبت رسیده که زاهدان با دو هزار و 578تصادف شهری و شهرستان خاش با 863تصادف جاده ای بالاترین آمار این بخش ها را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: در این مدت، 7هزار و 509نفر توسط آمبولانسهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند که از این تعداد 4هزار و 769نفر در حوزه شهری و مابقی در بخش جاده ای بوده اند.

وی اظهار کرد: در طی یازده ماه گذشته، 506نفر در محل اعلام شده توسط تکنسینهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درمان سرپایی شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در طی این مدت، 120 فوتی به ثبت رسیده، خاطر نشان کرد: 102 نفر از این فوتی ها در بخش جاده ای و مابقی در حوزه شهری به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 56969

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdceoo8n.jh8ppi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir