طرح ولایت ،طرحی که از چشمان مسئولین دور ماند

7 آذر 1391 ساعت 14:10


زاهدانه:هنگام عبور ازخیابانهای شمال شهر زاهدان نکته ای که چشم عابران را به سمت خود جذب  می کند تصویری زیبا از واقعه غدیر بر بلندای کوه می باشد .
به گزارش زاهدانه،جمعی از جوانان ولایی شهرستان زاهدان با همت وتلاش خود تصویرواقعه غدیر را برروی کوه طراحی نمودند،تصویری زیبا بر فراز بام شهرستان زاهدان ومشرف به گلزار شهداشهر که   باعث شده است این طرح جایگاه ویژه ای نزد مردم شهرستان کسب نماید .
این اقدام جوانان شهرستان زاهدان گامی بزرگ درجهت ماندگار کردن واقعه غدیر می باشد ،اقدامی بزرگ که مسئولین ساده از کنار آن گذشتند و با بی توجهی و بعضا با بیان مسائلی چون در خلاف وحدت بودن و...چشمان خود را برروی تلاش صادقانه جوانان این خطه بستند و هیچ گونه حمایتی از این طرح صورت نگرفت.
آقای الف.الف مجری این طرح که نخواست نام او مطرح شود درگفتگو با خبرنگار زاهدانه گفت:در روایت متعدد آمده است که واقعه غدیر برای آنکه از چشم کسی پنهان نماند برروی یک بلندی صورت گرفته است به همین دلیل تصمیم گرفتیم تصویر این واقعه را هنگامی حضرت محمد دستان امام علی (ع) را به عنوان پیشوا و امام بعد از خود بالا می برد بر روی بلندای کوه طراحی کنیم تا نشان دهنده عظمت این واقعه باشد .
وی ادامه داد: اجرای این طرح با مشارکت تعدادی از بسیجیان پایگاه حضرت عباس (ع) و مردم منطقه درتاریخ 91/8/10 سه روز قبل از عید غدیر آغاز شد و بیستم آبان ماه به اتمام رسید .
وی با اشاره به عدم حمایت مسئولین استانی از این طرح بیان کرد:این طرح  نه تنها تاکنون از سوی هیچ نهاد و ارگانی مورد حمایت قرار نگرفته است بلکه برخی مسئولین انتقادهایی به این طرح نیز وارد آورده اند وی افزود:این طرح کاملا خود جوش بوده و مااین کار را بدون هیچ چشم داشتی به حمایت مسئولین انجام داده ایم.




















کد مطلب: 7673

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdce.f8fbjh8px9bij.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir