نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان:

روز قدس روز لعنت فرستادن بر حکومت های جنایتکار است

10 خرداد 1398 ساعت 14:43

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس روز لعنت فرستادن بر حکومت های جنایتکار است، ما مسلمانان وظیفه داریم برای مردمی که ستم دیده و زیر بار ظلم دشمنان هستند جهاد کنیم.


به گزارش زاهدنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان افزود: مردم ایران اسلامی با الهام از قرآن از آغاز به فکر مسلمانان جهان و ستم دیدگان بوده اند، همانطور که امام هم چه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب تمام دغدغه ایشان فلسطین بود.

وی ادامه داد: هفتاد سال پیش، رژیم اشغالگر قدس به فلسطین تجاوز کرد و بسیاری جنایت ها در این منطقه به همراه آمریکا و انگلیس و حامیانش انجام داد، امروزه هم که پادشاه عربستان سعودی را به مثل گاو شیرده می دوشند و با پول آل سعود ستم های بسیار می کنند.

وی اظهار کرد: روز قدس روز لعنت فرستادن بر حکومت های جنایتکار است، ما مسلمانان وظیفه داریم برای مردمی که ستم دیده و زیر بار ظلم دشمنان هستند جهاد کنیم.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت این مردم، پای این دشمنان از این کشور قطع شد و باعث شد بسیاری از کشورهای منطقه با الگو برداری از مقاومت مردم ایران در برابر این رژیم جعلی مقاومت کرده اند به طوری که اسرائیل نتوانست بیشتر از سی وسه روز در آنجا دوام بیاورد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل روز به روز در حال تضعیف است، گفت: مردم ایران اسلامی با الهام از قرآن همواره به فکر مسلمانان جهان و ستم دیدگان بوده اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57228

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdjx0k.yt05x6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir