به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

آغاز عملیات 1551 پروژه محرومیت زدایی بسیج در سیستان وبلوچستان

13 بهمن 1397 ساعت 18:45

همزمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران؛ هزار و 551پروژه محرومیت‌زدایی استان سیستان وبلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.


به گزارش زاهدنیوز، به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و همزمان با آغاز عملیات اجرایی از 40 هزار پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی و زودبازده در استنها و مناطق محروم کشور، تعداد هزار و 551 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری در استان به دستور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم که در محل مهمانسرای 5آذر سپاه سلمان برگزار شد، افزود: سپاه پاسداران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 40 هزار طرح و پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی در دستور کار قرار داده که طی امروز از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

سردار محمد ناظری افزود: از کل مجموع پروژه های افتتاح شده امروز سپاه پاسداران، هزار و 551طرح و پروژه مربوط به سیستان و بلوچستان بوده که از این میزان، هزار و 10 پروژه شامل مسکن محرومین، مدرسه، جایگاه دام، زمین ورزشی، آبرسانی، نیروگاه کوچک خانگی خورشیدی، کارگاه اشتغالزایی، استخر ذخیره آب و خانه عالم می باشد.

وی با بیان اینکه 151 پروژه از این پروژه ها به تکمیل مدارس، زمین چمن، گلزار شهدا، مسجد، راه روستایی، خانه محروم و کارگاه تولیدی اختصاص یافته، افزود: مرمت و بهسازی 395 پروژه شامل مدرسه، قنات، اصلاح سیستم انتقال آب روستایی، مسجد و راه روستایی از دیگر اقدامات این پروژه ها است.

جانشین سپاه سلمان استان اضافه کرد: در بعد از انقلاب و پس از شروع طرع های مختلف سپاه، دشمن از خدماتی که در جامعه و خصوصا سیستان وبلوچستان به مردم ارائه می شود، بسیارعصبانی است.

وی گفت: این عصبانیت باعث شده تا دشمن حرکات کور و ددمنشانه ای به مثل عملیات تروریستی صبح امروز در شهرستان نیکشهر انجام دهد که باعث شهادت یک نفر و مجروحیت چندین نفر شد، در این حادثه با هوشیاری نیروهای حاضر در محل صبحگاه، نقشه شوم دشمن خنثی شد.

ناظری تصریح کرد: خدمات محرومیت زدایی و مردم یاری که در سالهای اخیر توسط سپاه پاسدارن انجام شده، باعث جلوگیری از مهاجرت مردم، همراهی و هم گامی بیشتر آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان تاکید کرد: بنا به گفته بسیاری از مسئولین و کارشناسان، مردم سیستان وبلوچستان بالاترین همراهی و هم گامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور را پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته و دارند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 56887

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcd5j0k.yt09j6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir