در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زاهدان مطرح شد:

شهیدان باهنر و رجایی الگوی بارز مدیران انقلابی بودند/عملیات بانکداری بدون ربا بدون کمک مردم ممکن نیست

8 شهريور 1398 ساعت 14:36

امام جمعه موقت زاهدان گفت: درحالی که اولین قربانی ترور مردم ایران هستند و بیش از 17 هزار شهید ترور از کودک در قنداق تا پیرمرد در کشور ما دیده می شود، خنده دار است که جنایتکاران غربی ما را تروریست می خوانند.


به گزارش زاهدنیوز ؛حجت السلام سید روح الله حسینی در خطبه های امروز نمازجمعه زاهدان با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: امروز بیشتر از هرچیزی در جامعه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر می تواند نمود پیدا کند همانطور که حضرت علی(ع) در این راه قدم نهاد و همانطور که امام حسین(ع) فرزند شیرخواره خود را برای اعتلای این فرهنگ به قربانگاه برد، ما نیز باید برای تحقق این امر مهم با شرایط و ضوابط مخصوص آن در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به روز مبارزه با تروریسم بیان کرد: امروز روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که الگوی بارز مدیران انقلابی بودند و همچنین روز مبارزه با ترورسیم، این پدیده شوم است و درحالی که اولین قربانی ترور مردم ایران هستند و بیش از 17 هزار شهید ترور از کودک در قنداق تا پیرمرد در کشور ما دیده می شود، خنده دار است که جنایتکاران غربی ما را تروریست می خوانند.

وی ادامه داد: در همین چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا رسما اروپایی ها را تهدید کرد که اگر شما به تعهدات خود عمل نکنید ما داعشی هایی که در زندانهای آمریکا حضور دارند را آزاد می کنیم تا به کشورهای خود بازگردند و این یعنی به طور رسمی ترامپ هم پیمانان خود را تهدید می کند چون آنها دست پرورده خودشان بوده و عامل ایجاد ترور و گسترش تروریست در سراسر دنیا هستند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در تمام خونریزی های گذشته، آمریکا و هم پیمانانش سلاح های استراتژیک را در اختیار تروریستها گذاشته و مارا متهم به حمایت از تروریست کردند اما باید بدانند که این اهرم فشار دیگر اثری نداشته و به قول معروف این حنا دیگر برای مردم و مسئولین ایران رنگی دارد.

وی با اشاره به روز بانکداری بدون ربا نیز تصریح کرد: عملیات بانکی بدون ربا بدون همکاری مردم به هیچ عنوان تحقق نمی یابد چون مردم ما در قدم اول باید اگر وامی را برای هدف خاصی از بانک می گیرند در همان راه استفاده کنند و در قدم دوم نیز مسئولین و بانکداران عزیز نیز این راه و رسم اسلامی را بیشتر در بانک ها به اجرا درآورند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 57343

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbffbs.rhbzapiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir