در اختتامیه یادواره شهید قاسم میرحسینی صورت گرفت:

رونمایی از تراکت موسیقی "من حاج قاسمم"/معرفی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به عنوان قاسم زمان

10 اسفند 1397 ساعت 6:07

در مراسم اختتامیه یادواره شهید قاسم میرحسینی در زاهدان، از تراکت موسیقی "من حاج قاسمم" رونمایی شد.


به گزارش زاهدنیوز، در مراسم اختتامیه یادواره شهید قاسم میرحسینی که با استقبال خوب اقشار مختلف مردم در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، از تراکت موسیقی "من حاج قاسمم" رونمایی شد.

این تراکت به خوانندگی امیرحسین میری، شاعری و مدیر تولید نقی همراه، گراقیستی قاسم خسروی و آهنگسازی و تنظیم نوید بهبودی تولید شده است.

در این برنامه که از در بازه زمانی 40 روزه و در سطح استان با برگزاری یادواره های مختلفی با عنوان #قاسم_زنده_ است برگزار شده و شب گذشته در زاهدان به اتمام رسید، برگزاری تئاتر و روایت گری از جمله مهمترین برنامه ها بوده است.

در پایان این برنامه از سردار کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به عنوان قاسم زمان(دارای نزدیک ترین رفتار و اخلاق و فعالیت به شهید قاسم میرحسینی) و حواد قنبری به عنوان خبرنگار برتر حوزه یادواره #قاسم_زنده_است با اهداء تندیسی تجلیل شد.

تندیسی نیز برای برترین دلنوشته دانش آموزی خطاب به شهید قاسم میرحسینی در نظر گرفته شده بود که به علت ازدیاد تعداد دلنوشته های رسیده به دبیرخانه این یادواره، معرفی برگزیده پس از انجام داوری آثار رسیده، به سال آینده موکول شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 56983

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcaeonm.49nia15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir